poniedziałek, 12 listopada 2012

"Chcielibyscie usłyszeć ode mnie receptę na sukces?(...)"

"... To całkiem proste, naprawdę. Podwójcie tempo, w jakim ponosicie porażki". ~
T.J. Watson

Jakiś czas temu usłyszałam o Paulu McKennie. Urodził się w Londynie, jest trenerem NLP (NeuroLingwistyczne Programowanie) oraz autorem sporej liczby poradników, w których podpowiada jak zmienić swoje życie na lepsze, w tym jak schudnąć, jak rzucić palenie, jak podwyższyć pewność siebie, bądź co zrobić, żeby naprawdę dobrze spać.

Poradniki tego typu należy czytać z dużym dystansem. Oczywiście, nasze życie nie zmieni się w tydzień, ale bardzo dużo z takich książek możemy się nauczyć. Czy to będą jakieś ciekawe cytaty, myśl przewodnia, czy po prostu coś, co będzie stymulowało nasze myślenie. I tak naprawdę o to chodzi, aby stymulować myślenie i być przy tym selektywnym.

Do tej pory przeczytałam jeden poradnik pana McKenny: "Zmień swoje życie w 7 dni". Tak, tak, kiedy tylko zobaczyłam tytuł, pomyślałam - bzdura. Pewnie to kolejne psychologiczne pitu pitu, gdzie mądrzy ludzie doradzą Ci jak żyć, albo jak nie-żyć. Znalazłam w niej jednak kilka cennych porad, którymi zamierzam się podzielić. Być może niektóre z nich nie będą dla Ciebie niczym odkrywczym, ale uważam, że i tak warto przypomnieć sobie o pewnych kwestiach.

cdn.

Zmień je za całe 10,90 i odrobinę chęci ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz